uppskruvad dvärg

Tjeeeeeeena, igår skulle ju jag se film med Saga, Linnea, Malin, Johanna, Selma och Emma men de vart bara jag, Malin, Johanna och Saga. Vi såg sagan om ringen, fast vi såg inte hela för jag höll seriöst på somna ;p Sen när jag kom hem så somnade jag efter typ 5 minuter, hahah så inatt har jag sovit typ 11 timmar.

Idag ska jag på marknad med Alma, mormor och morfar. Blir super. Men nu måste jag klä på mig, hejdå ♥

tänkte bara utveckla de här inlägget lite ;)
I förrgår när jag och Saga åt tacos så såg jag ut som en uppskruvad dvärg? Asså Saga beskriver mig på väldigt konstiga sett.... ser tydligen ut som en tjutfäktande tjur när jag sover också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0