157

HEJ JAG HETER CAMILLA OCH JAG ÄR 1.57
HHEEJJ CAMILLA!

Ja som sagt var, jag är ca en och en halv meter, en och en halv meter!!!!
Och ALLA mobbar mig för de! ;p för ett tag sen Saga ba: asså sarah jessica parker är jätte kort, 1.63.
Oj nemen gissa vem som är 1.57?! JO JAAAAG!

Och mamma sa nyss helt förvånat, är Justin Bieber bara 1.63?!
TAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!

JUSTIN BIEBER KOMMER TILL SVERIGE(STOCKHOLM OFC, BARA FÖR ATT JAG ITNE BOR DÄR) I MAJ PÅ ''PR-BESÖK'' ;( JAG TAR LIVET AV MIG! när han väl kommer till sverige, varför kan han inte ha en konsert då?!

Oooåh kolla Camilla, hon är kortare än dig!! - en vanlig kommentar till mig
Jag kommer typ inte ens bli längre än 1.60 ju, skulle göra vad som helst för 10 cm till!!

Kommentarer
Postat av: AlmaaaA

jag är 150?

!%=!?!!?!??!?!?!



jag asså !%= skulle bli stora 150 xd

2010-11-19 @ 17:34:29
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: CAMILLAS ÄLSKLINGS EMMA

camillas dagliga utbrott...hemskt:]

2010-12-01 @ 18:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0