18 januari

Godkväll, äntligen äntligen har man fått sova ut! Fredagar är alltid väldigt sega i skolan så det kanske var därför jag och Emelie spenderade sista lektionen på att träna på våra autografer, möjliga stavningar på våra namn (min favorit är Kammila) och så räknade vi upp alla snygga kändiskillar som finns. Efter skolan igår var jag, Emma, Selma och Saga hemma hos Linnea. Vi gjorde inte direkt något speciellt, åt middag och pratade, det var mysigt! Klockan nio for jag och Selma in till stan och såg paranormal activity på bio, den var inte lika bra som de andra filmerna men jag satt ändå med halsduken framför ansiktet 80% av filmen, haha. Idag har jag storstädat mitt rum, övningskört och gjort lite smågrejer. Imorgon ska jag skriva klart min engelska novell som är en blandning av abduction, the first time, teen wolf och charmed, haha hur det ska sluta vet jag inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Ma

Need to pee

2014-01-18 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0