15 januari

Har nu klarat mig igenom en hel skolvecka och jag tycker det räcker så, haha. Jag har sovit som en kratta på slutet och det känns jättejobbigt. Sitter just nu och ser paradise hotel och försöker förbereda mig mentalt inför morgondagen, nej men snart är det fredag! Plugget har redan kört igång ordentligt och jag gruvar mig otroligt mycket inför en argumentationsuppgift som vi ska göra framöver, hatar att argumentera och göra muntliga grejer och nu ska jag helt plötsligt stå och prata inför 30 pers, uuusch. Aja, ska jag klara av att föda barn ska jag väl klara av det här.
Lite kort och gott vad jag haft för mig idag och en solklar bild och en riktig mumsbit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0