13 januari

Hellu sitter just nu och ser Charmed och håller på frysa bort. Det blåser typ rakt igenom mitt rum, i morse när jag vaknade var det knappt 16 grader, men äntligen har det vita guldet kommit i alla fall, haha. I helgen har jag inte haft så mycket för mig, i Lördags(stavas veckodagar med stora bokstäver?!:O) så var jag med Emma, Selma och Saga. Jag testade Sagas linser och det var typ terror på hög nivå, trodde dom skulle åka upp i hjärnan och sen fick jag knappt ut dom heller. I söndags så råkade jag sova halva dagen och for sedan och tränade. Körde massa nya övningar så jag har fruktansvärd träningsvärk överallt idag. Hur jag ska orka gå upp tidigt i fyra dagar till är jag inte riktigt säker på men jag får väl göra mitt bästa. Ikväll ska vandrarhem bokas, jag ska försöka hitta en tattueringsstudio någonstans i sverige som tattuerar minderåriga, tagga teen wolf imorgon, och så ska jag göra bort lite plugg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag hörde att du skulle skriva en av dina klasskompisars engelska uppgift för pengar. Är det något du håller på med? Jag skulle gärna bli av med några uppgifter, tex så har jag en uppgift att skriva om katter på svenskan. Jag betalar gärna om du gör den! Och du älskar dessutom katter :D (win win)
Hör gärna av dig om du är intresserad :)

2014-01-13 @ 17:26:46
Postat av: Ida

komkom gällivare ;)

2014-01-13 @ 17:50:52
URL: http://idajennysofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0