Matte&spanska

Jag tycker att det är jättekul att lära sig vissa saker, verkligen! Men när det kommer till tusen prov, redovisningar och inlämningar så tappar jag bara lusten! Tänk så roligt det hade varit att få lära sig saker utan att behöva testas på det, det suger verkligen ur allt det roliga med att lära sig nya saker. Speciellt när jag inte ens vill lära mig det, matten och spanskan är det absolut värsta. Varför ska jag lära mig +-x,00063/xy(67)-hamburgare+6,q(x)-55abcxy+0,2=imaginärt tal. Hur mycket man än lär sig så tar det aldrig slut. Det kommer bara fler och fler böjningar och tempus och grammatik finns ju tio jävla olika sätt för att säga saker i dåtid sån skit ORKAR JAG INTE (sitter och pluggar spanska just nu och det har varit kaos i skolan i ett par veckor) TACK OCH LOV ATT DET HÄR ÄR SISTA TERMINEN NÅGONSIN MED MATTE OCH SPANSKA. GRÅTER AV LYCKA.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0