Februari

Haha ja nu var det ju som ett tag sedan jag skrev sist, som vanligt. Men tänkte . Jag har övningskört några gånger, både i stan och Sävar. Det gick faktiskt riktigt bra i stan! Körde framförallt rondeller men sen får gubbjäveln för sig att jag ska köra till godishuset. Kändes lite kaos eftersom det var lördag eftermiddag men det gick bra. Jag och mamma var i stan, åt kinamat och shoppade och som grädde på moset fick punka efter e4an, haha. Jag har varit på fältstudier på sävarskolan tillsammans med Emma, vi var på hemkunskapen och skulle typ observera eller vad det nu var vi gjorde haha. Som vanligt har jag varit med kompisar och ätit massa onyttigt gott. Jag har varit jävligt sjuk, typ nästan döende, haha nä men inte kul, ganska säker att jag hade både öroninflammation och halsfluss. Så jag låg och tyckte synd om mig själv i 1,5 vecka samtidigt som det var kaos som fan i skolan. Jonas har fyllt år, så vi hade ett litet släktkalas mitt uppe i min döende tid Den här veckan har det varit fem uppgifter plus att jag legat efter i allt eftersom att jag varit sjuk, detta betyder alltså att jag inte har haft tid att se serier över huvud taget, fan kaos. Sett ett avsnitt av bästaste bästa teen wolf den här veckan liksom, inte normalt för min del. Var på utbildningsnånting i torsdag och är nu 100% säker på att jag vill åka till USA som au pair, verkar helt fantastiskt efter att ha sett massa videos på youtube och läst om det lite överallt. Fan vad jag är taggad! I fredags hade vi kalasdisco för Jonas och hans kompis Maja. Jag blev någon slags leksak för de 15 barnen och de hängde och klängde på mig lite överallt. Haha men det var kul! Blev som ett litet träningspass och barnen köade för att få leka/dansa med mig. Tänkte att det kan va bra att härda lite här framöver då jag ska åka som au pair haha. På engelskan har vi sett typ världens bästa film, good will hunting. Världens finaste handling, stor rekommendation! Min käre bror har färgat håret rosa. Hahah så fruktansvärt! Dock såg blekningen ännu värre ut än den rosa färgen. Haha men det är ändå kul att han vågar och jag avundas honom att han kan göra något sånt där utan att bry sig. Han oroar sig inte för att håret ska bli nött eller vad som kommer hända sen när det växer ut eller vad folk ska säga. Idag har jag och Jonas varit inne i stan, vi tog bussen fram och tillbaka och gick lite på stan och så såg vi Frost. Också en stor rekommendation! Efter middagen städade jag mitt rum och försökte plugga lite men har ungefär -1000 motivation. Nu sitter jag äntligen och ser Charmed och taggar att jag snart är klar med sjunde och näst sista säsongen! Har jag tur hinner jag börja på the fresh prince of bel air innan sportlovet! Haha typ 1km långt inlägg och nu blir det bildbomb.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥han stryker till och med Stiles med tummen♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0