28 februari

Fyfan vilken dag det var igår.. Vaknade upp med extrem jävla mensvärk, tog två alvedoner och hoppades på att det skulle gå över. Är nära på spy på bussen men när jag kommer fram till skolan mår jag ändå hyfsat. Just innan lektionen ska börja så börjar jag kallsvettas och det svartnar framför ögonen plus den fruktansvärda mensvärken och illamåendet som kommit tillbaka. Bestämmer mig för att inte gå på lektionen och klarar av att gå ungefär 50 meter innan jag måste sätta mig ner, det flimrar framför ögonen och jag är otroligt nära på svimma. Ringer mamma i panik för att få skjuts hem, går sedan in på en toalett och lägger mig på golvet med benen i högläge och koncentrerar mig på andningen. Ligger kvar där ett tag och försöker sedan gå vidare men klarar än en gång bara 50 meter innan jag måste sätta mig ner igen. Det här fortsätter tre gånger innan jag är framme vid skåpet, går sen till skolsköterskan som såklart inte är där. Surprise. Låser istället in mig på toan och tänker att det är bättre att jag svimmar där än ute i korridoren. Ligger där på det kalla golvet i en halvtimme och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. När jag sedan äntligen är hemma somnar jag och sover i två timmar och är otroligt tacksam att jag aldrig svimmade för det hade fan varit pinsamt. Ja det där var min kaotiska dag, idag har det dock varit en bättre och nu är det loooov. Min lilla bebis fyller år idag också, så vi har lekt lite med hans presenter, haha. Jag har också börjat se My mad fat diary och alltså, Nico Mirallegro♥♥
idag vs ett år sedan. så söt att jag bara vill äta upp han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0