21 februari

Har haft ett par dåliga dagar nu på slutet och i måndags var det fan illa. Jag grät nästan av lycka när jag kom hem från skolan och fick göra min egen goda middag eftersom att mamma och pappa var borta. Spenderade sedan resten av kvällen pluggandes psykologi, och gick och la mig vid typ 9.. Den här veckan har jag haft två prov i tisdags, två prov i onsdags och ett prov idag. All denna skit har än en gång resulterat i att jag inte haft tid att se serier, förutom ett avsnitt av bästaste bästa teen wolf dårå. Känner sån extrem lättnad nu när dessa jobbiga veckor är över och det återstår bara en redovisning och ett prov innan lovet. Det här blir första helgen på länge som jag inte kommer stressa över skolan. I tisdags så bestämde pappa helt spontant att jag skulle köra in till elgiganten, haha gick rätt så bra med tanke på att klockan var 5 och det var andra gången jag körde i stan. Höll dock på köra av vägen i täfteå eftersom att jag sneglade lite för länge på mobilen som satt på instrumentbrädan, hahah pappa slet tag i ratten och jag blev lite smårädd. På tal om bilkörning så har Malin tagit körkort så i onsdags var malin, johanna, selma, emma och jag ute på en premiärtur, jättekuk! idag slutade jag kvart i 11, kom hem halv 5. Haha så går det när Nisse är bra på övertala. Vi stannade kvar på skolan och såg hockeyn och hon mutade mig med fika haha. Ikväll har jag varit hos kusinerna som fyllt år, börjat helt seriöst känna lite åldersnoja, dom är nu 15 och 13, känns som jag var 13 för 2 år sedan men nä jag är 18. Nu spårade det här inlägget också, fattar inte varför dom alltid blir 3km långa
Jag är ändå rätt charmig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekuk hahah

2014-02-23 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0