Ångest

Skolan, körkort, extrajobb, sommarjobb, jobb efter gymnasiet?????? Får ärligt talat panik över allt som jag liksom är tvungen att ta tag i och fixa. Men vafan jag klarar inte av det. Jag kan inte sånt där. Jag vill inte bli vuxen. Jag vågar inte gå och tjata på hotell och fråga efter jobb för jag skulle ändå bara göra bort mig. Har så jävla mycket framför mig och jag tror ärligt talat inte jag kommer kunna klara av det. Träffa massa nya människor som kommer döma mig och jag är så jävla socially akward och suger på sånt skit. Älskar att vara spontan men tror jag är alldeles för mycket kontrollfreak, önskar det var tvärtom så jag bara kunde leva in the moment och vara lycklig men näe, jag ska stressa och oroa mig för alltid hela jävla tiden, blir så less på vara sån och det går ju som inte att bara ändra på det heller. Finns så otroligt mycket som jag vill göra och testa på men samtidigt vill jag ba gömma mig under ett täcke från resten av världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0