5 april

Hello, sitter just nu och tittar på sista avsnittet av The Hills och tänkte uppdatera lite snabbt. Senaste veckan har det inte hänt så mycket, har haft matteprov och svenskaredovisning. Igår slutade jag redan vid 11 men stannade kvar med Celina till 2, vi gick lite på stan och köpte en mcflurry. På kvällen var vi på middag hos mormor och morfar tillsammans med Morefälts. Haha vi lekte kurragömma och hade det trevligt. Loke, Alma, Jimmy och Mattias for vid 8 men jag stannade kvar och pratade lite och såg let's dance. Gick och la mig vid 11 och vaknade vid 11 idag, välbehövliga 12 timmar eftersom att jag av någon konstig anledning vaknat vid 6 varje dag senaste veckan.. Idag ska jag i alla fall övningsköra, städa, försöka plugga sociologi och träffa lite friends. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0