30 september

Hade tänkt slänga upp ett litet inlägg här nu innan folk börjar klaga på att jag inte uppdaterar. Ne men det kanske är dax nu. Idag har jag gjort bort första skoldagen på fem dagar, förra veckan var jag krasslig så stannade hemma och sov och lanade 90210 (svinit bra, absolut sevärdig!!) Och nu sitter jag här som vanligt och inbillar mig att jag pluggar. Ne men det värsta med mig är att jag tror att jag pluggar.. sen tänker jag ba; ne men nu har jag faktiskt pluggat hela kvällen, nu får jag göra något annat, men egentligen har jag knappt fått någonting gjort utan bara hållit på med allt annat. Som nu till exempel, nästa vecka har vi fem stora prov/inlämingar/redovisningar och vad gör jag? JO räknar ut hur många dagar och skoldagar det är tills jag tar studenten, bloggar(då är jag desperat), dansar till michael jackson, försöker lära einar sitta å ligga, bygger pussel, småplockar på rummet, och typ springer fem marathon samtidigt som jag reser jorden runt fan i helvete nu ska jag ta tag i det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0