18 september

Hellu, sitter just nu på bussen på väg till skolan och hade tänkt slänga iväg ett litet inlägg så mina tusentals läsare blir nöjda!
Har kört igång ordentligt med träningen nu och det känns så himla skönt! Men ikväll blir det andra bullar, då ska jag till Vännäs och stå i kiosken på ishallen tillsammans med Emelie. Jag är mest skeptisk hur jag ska orka gå upp så himla tidigt imorgon, är van att gå upp typ kvart över sju men sen ska jag helt plötsligt vara på skolan typ kvart över sju.. Det andra problemet är att jag är stressad över kommunikationsprovet som jag har på fredag, har knappt pluggat och hinner inte heller plugga nå mer, det får gå som det går helt enkelt. Tur att det inte är så jättesvårt i alla fall! Igår fick jag förresten några av alla skalen(hehe vi beställde för tusen kronor) som jag, Emma, Selma och Saga beställde förra veckan. Blev som lillajulafton för mig som fick öppna alla paket haha. Det här blev nog det mest osammanhängande inlägg jag någonsin skrivit men så kan det gå..
 

Kommentarer
Postat av: felicia

snygga skal!

2013-09-18 @ 10:49:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0