12 maj

fyfan vad jag längtar till sommaren.. Ugh jag skulle kunna döda för sommarlov just nu! 20 skoldagar kvar, sen så.
Den här veckan har gått väldigt fort, har gjort bort mattenationella muntliga och ett nk prov, Matten var mycket enklare än vad jag förväntat mig så det känns ju bra, men sen när det blir spanska muntligt, hahah usch det vill jag inte ens tänka på.. De sista tre veckorna har jag varit i skolan fem dagar, haha det känns ju bra. Men okej, let's see, I onsdags efter skolan gick jag, Emma och Emelie ner på stan och köpte årets första mjukglass, på kvällen spelade jag brännboll med lite vänner. I torsdags for vi och hämtade lilla stackars Einar, han är kanske världens sötaste. Det första dygnet var jättejobbigt för honom och han pep och var rädd men nu på slutet har han blivit väldigt nyfiken och modig. Hahah Baloo är rädd för honom och Musse tycker inte heller direkt om honom. I fredags var farmor och farfar här på middag och sedare på kvällen var jag med lite kompisar. Igår for vi ut till stugan för att lägga ut bryggan osv, men eftersom det började spöregna åkte vi hem ganska snabbt. På kvällen gjorde jag inget speciellt, såg film med mamma och busade med Einar. Idag for vi ut till stugan igen, skulle städa och fixa där men jag vet inte, jag satt mest och halvsov i solen medans alla andra jobbade. Men shit vad jag längtar till sommaren nu alltså! Har tre jobbiga veckor framöver med massor av prov och inlämningar osv, bland annat spanska prov imorgon som kommer gå åt helvete.. aja, ikväll ska jag i alla fall på boxningen, var huuur länge sedan som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du kanske skriva vem einar är ;)
till de som inte vet haha

2013-05-12 @ 20:36:12
Postat av: mattias

ballt

2013-05-14 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0