4 maj

det har varit 2013 i snart ett halvår, wtf?
fortfarande krasslig.. har fått så himla ont i halsen nu också, blir fan arg. For till skolan igår i alla fall, var tvungen eftersom jag hade engelska nationella. Hur det gick kommer jag inte riktigt ihåg, haha, slutade med att allt typ handlat om musik. Aja har ju legat kring A och B på alla mina arbeten så förhoppningsvis sänker det mig inte. När jag sedan kom hem la jag mig i sängen och sov ett par timmar sen blev det en tidig kväll. Idag har jag försökt ta tag i mitt liv men orkar typ inte göra någonting, följde med pappa en snabbis till stan och var helt slut när vi kom hem, har sedan badat baloo och försökt det här med att plugga. Till middag blev det exotisk planka och det var inte helt fel om man säger så, lär ju inte behöva äta något på ett par dagar, haha. Nu ska jag ta tag i det här med att skriva om när jag såg Justin, see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0