29 maj

Alltså seriöst, snart är det juni. Det var fan nyss 2010 typ, jag fattar inte. Vilken skitdag. Det ända vi har gjort idag är att sitta och vänta på att sluta, jag gjorde spanska muntliga och engelska muntliga, sammanlagt tog det max en timma men jag var ändå i skolan från klockan 10 till klockan 3, jag fattar inte???? Spanskan gick väl ja, bättre än jag förväntat mig men långt ifrån bra, lyckades mumla fram någonting där om pengar och traditioner. Engelskan däremot, så himla besviken. Jag tycker inte jag är bäst på engelska direkt men det är ändå mitt starkaste ämne, har trots allt B/A. Problemet är att jag suger på prata och diskutera med folk jag knappt känner på svenska. När det sedan dessutom blir på engelska så ja, sitter och tänker på grejer som jag skulle kunna säga men sen måste man ju öppna käften också. Aja nu är det gjort i alla fall! Ikväll har jag varit på picnik med Jonas klass på nydala och nu ska jag sätta mig och se några avsnitt av vänner. Imorgon har jag typ inte heller några lektioner, asså jag borde ju vara asglad men det känns bara onödigt att vara i skolan, fan jag skulle ju kunna ligga hemma och sola hela dagarna istället för att sitta i skolan och bara vänta på att få fara hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du aldrig nu för tiden?:(

2013-06-05 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0