23 maj

ja men sluta tjata i kommentarerna fan:] Har typ knappt tid att blogga sen har jag inte ens något att skriva om. Känns som att jag har haft så fullt upp på slutet med Einar, han ger mig aldrig en lugn stund, (vi firar tre veckors jubileum idag!) och med skolan, sen ska man hinna med att träna och sola också! haha, jag har inte ens haft tid att se serier (för tillfället ser jag på vänner, inte lika bra som alla säger att det är men det kanske blir det) och då är det fan illa. Igår satt jag uppe till efter 12 och skrev en analys som sedan inte ens skulle lämnas in idag. Idag kommer ag sitta uppe hela natten och träna på en redovisning som jag har imorgon, men det är den ända lektionen jag har så det känns skönt. Efter skolan följer Emelie med mig hem och då ska vi parta lite bland kattlådelukten, ne men vi får se vad vi hittar på. Hon åker hem vid sex och då går jag till Saga och träffar lite saknade vänner. Förövrigt så är det en månad sedan jag såg Justin.. Tänkt, exakt vid den här tiden för en månad sedan stod killen jag avgudar mitt framför mig. Ugh jag vill tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0