29 mars

haha vadå ledig, har så jäkla mycket att göra innan london så jag hinner inte ens se serier!! då är det illa. nog för att jag skrivit upp saker som att äta nutella, plocka ur diskmaskinen och fråga pappa om han kan fixa en hylla så jag rymmer alla mina skor;) men ändå.
Ne men fyfan vad skönt det känns med lov! vädret verkar också få mig på bättre humör för på sista tiden har livet kännts finnemang. 25 dagar till jag ser Justin, så jäkla nervös. Idag har vi varit i stugan, längtar inte bara lite till sommaren!! Vi tog med oss lunch och satt och grillade och solade. Körde också lite skoter men det var så himla ojämt på isen så det gick knappt att gasa för då flög man typ av så nu har jag ont i ryggen också. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se om jag bara stannar hemma och tar det lugnt. Igår skrev jag hela mitt nationella tal i svenskan men jag är lite osäker på om jag ens ska göra det.. Hoppas på att min förmåga att faktiskt plugga håller i sig för jag har både en engelska uppsats och en spanska redovisning(som jag knappt börjat på) att skriva innan jag åker, OM EN VECKA ÄR JAG I LONDON!! Så nu ska jag börja lite på det sen blir det påskmiddag, glad påsk everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0