21 mars

sitter och tittar på sista avsnittet av gilmore girls nu, inte lika deprimerande som oc eller oth som tur är. Varit sjukt skönt att vara ledig! Igår gjorde jag inget speciellt efter utvecklingssamtalet, tränade osv. Idag vaknade jag vid 10, hade tänkt gå till ytterboda och tillbaka men vädret var inte på topp så for till ica med mamma istället, tog ut 3000 kronor till mamma och pappa som idag varit och växlat pengar inför london. Trots att jag har en inteätsockerpakt med massa kompisar så tvingade mamma mig att baka bullar, inte det lättaste att stå emot kan jag lova, haha. Annars har jag inte gjort så mycket, försökt plugga lite-failed, städat mitt rum och suttit vid datorn. Imorgon har jag historia prov och slutar vid 12, sen är det heeelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0