20 mars

hellu, sitter som vanligt och tittar på gilmore girls just nu, bara några avsnitt kvar sedan är det scrubs som gäller. I helgen har jag inte gjort så mycket, varit ute och sprungit två gånger, så sjukt härligt. Sen har jag städat mitt rum ordentligt, städat övervåningen, rensat min garderob, städat råttornas bur osv. I lördags var jag hos Saga tillsammans med Emma, Selma och Linnea, var länge sedan jag träffade dom. Igår var jag på norrlandsoperan tillsammans med Emma, Saga och Selma och tittade på när Linnea spelade. Idag hade jag utvecklingssamtal vid kvart över 9 och är nu ledig till på fredag. Har inga planer för idag, ska väl försöka plugga lite och sedan ut och springa och köra lite fys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0