14 mars

ÄNTLIGEN är den här veckan snart slut!! Har varit tvungen att plugga nonstop nu i tre dagar. Hade först en inlämning i tisdag som jag knappt börjat på och hade sedan ett prov idag som jag började plugga på i tisdags. Tack och lov var det ett ganska lätt prov så jag är glad att jag inte la ner så jättemycket tid på det. Nu sitter jag och tittar på lite nostalgiska saker såsom erik grönwall, rabih jaber och jesse mccartney.
På lovet var Ida här, men jag har typ glömt bort vad vi gjorde. Vi var på bio, gick på stan, spelade laserdome med släkten, fikade på mekka, såg skräckfilmer och jersey shore, bakade osv. Det var så underbart att träffa henne, nio jäkla månader sedan sist. Det dryga var dock att jag var jätteförkyld hela lovet och det sitter fortfarade kvar så har inte tränat på två veckor, sen är alma skadad så hon kan inte träna och då är jag inte så sugen på att fara dit själv och typ boxas mot nån himla 2 meter lång biff men jag lär ju bli tvungen..
bjussar på lite bilder från när ida var här.
cool mat som smaka bajs. beroendeframkallande chocolate chip cookies.
beauties
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0