fghjk

Alltså what's up med alla dessa anonyma kommentarer? Haha blir ju galen. Försöker lista ut vem det är men det är ju omöjligt för det är typ alltid olika ip adresser. Kommentera med namn snälla snälla snälla.. Blir frustrerad. Tur att jag inte har en ask, inte för att jag tror att jag skulle få några frågor direkt men ändå, skulle inte klara av att inte veta vem det är som frågar!
Men som svar på den senaste kommentaren: ja, visst kan jag lägga ut lite mer bilder, förstår om det blir roligare men samtidigt så det enda jag gör på dagarna är att se serier så frågan är ju vad jag skulle lägga ut för bilder i såna fall, typ när jag sitter i mina konstiga positioner och ser serier? haha.. Men det kanske blir bättre när jag(om jag) får en iphone snart, använder aldrig min systemkamera och min mobilkamera är ett skämt så haha. Men ja jag ska försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0