17 juni

--- hahahah johanna! han ska spela på både mitt och Justins, och mitt och hans bröllop ;)
Första arbetsdagen avklarad nu, bara 13 kvar!! Har väl gått helt okej trots att det åskat och regnat hela dagen. Hade inte så höga förväntningar direkt men jag hade i alla fall inte förväntat mig att det bara skulle vara jag och en annan som skulle sommarjobba. Blev ärligt talat besviken, tänkte att man kanske ändå skulle kunna ha lite kul med alla andra och att man skulle vara kring 10 pers men nehej. Vi har i alla fall klippt alla jäkla häckar på hela kyrkogården(ni som bor i sävar vet ju att det är mer häckar än gravar där) och min uppgift var att kratta upp allting.. så jag har krattat i 4 timmar idag, sköööönt. Lär ju ha en hel del träningsvärk i armarna imorgon haha, men det är bra. När det regnade som mest gick vi in i kyrkan och städade, och vem tror ni får städa toerna, JO JAG. Gahaa, aja håller jag ut 13 dagar till så har jag råd med en utlandsresa, får tänka så istället!! Två tummar upp på det bara för att jag ska verka positiv!
 

Kommentarer
Postat av: jag

du är så HIMLA FIN

2013-06-17 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0