16 juni

ja har nu suttit här i fyra timmar och försökt börja med detta inlägg men det går fan inte bra. Jag oooorkar inte. Igår var jag med Selma, Johanna, Emma och Malin. Vi åt tacos, pratade och tittade på utlandsresor. Förhoppningsvis åker vi till gran canaria på höstlovet nästa år! Håller tummarna att allt går vägen. De for hem vid 3 vilket resulterade i att jag sov till 1 idag och därför inte kommer kunna somna ikväll vilket betyder att jag kommer vara en zombie imorgon på min första arbetsdag som jag förövrigt inte alls är taggad på. Har ingen aning vilka jag kommer få jobba med sen ska jag typ plocka ogräs och städa. PLUS ATT DET SKA REGNA. Yeey. Ne men idag har jag haft Linus Svenning på repeat hela dagen, hjälpt mamma och pappa lite ute på gården, läst fifty shades, varit ute och sprungit och tränat (gick värdelöst dåligt och jag ångrar mig så otroligt att jag inte tränat på länge, tappat aaallt. Kan typ göra 10 armhävningar och sen får jag kramp) färgat ögonbryn och fransar alldeles för mörka och rensat lite på mitt rum. Nu ska jag snart lägga mig i sängen med Linus guden i hörlurarna och läsa lite fifty shades.
Här är min kära mor och far redo för 40års fest med 80-tals tema, hahah. Och bild nummer två föreställer en väldigt suddig bild på en mamma och en Einar flygandes i luften upp och ner... tadaaaa bilder i vardagsinläggen!! Ne okej jag vet inte vad som hände i det här inlägget, är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0