15 juni

Har haft en superduperbra start på sommarlovet! I onsdags på kvällen var jag med Emma, Selma och Johanna. Vi satt ute hos Johanna och grillade. I torsdags var jag i Vännäs med Emma, Nisse, Linn och Johanna. Hade hur kul som helst och skrattade som aldrig förr. Vi hade köpt 6 marabou choklader så vi käkade dom medans jag och Emma satt och skummade genom fifty shades böckerna som jag nu blev tvungen att låna av Alma. Sen halv 9 typ gick vi till badet där Linus Svenning skulle spela och nu har mitt liv blivit förstört ännu en gång. Han var så grymt jävla bra live och jag höll på dö där en meter framför honom. Efter att han sjungt klart gick jag och Emelie och skulle ta kort med honom, och guuud. Han var världens mysigaste gullebjörn, jättevarm och stor och höll om mig hur hårt som helst, haha aah shit. Sen ser han ju inte helt fel ut heller, han ska fan sjunga på vårat bröllop. Sedan sov vi hemma hos Emelie och jag och Emmsan tog bussen hem klockan 12. På eftermiddagen sen åkte jag in till stan igen och åt middag på vezzo med Johanna, Emma, Selma, Malin och Linnea. Gick sedan till café station och satt där ett tag, när vi sedan kom hem till Sävar for vi hem till Selma och åt tårta och myste. Livet känns riktigt bra nu och det är så himla skönt!  Nu ska jag städa mitt rum osv och ikväll blir det tacokväll hos mig med mina kära vänner. Seeeya♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Eeeeenglund

"vårat bröllop" äre ditt och justins du syftar på då eller? ;)

2013-06-17 @ 00:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0