8 juni

helluu, sitter och tittar på vänner just nu och småpackar lite inför stockholm. Kom hem från stugan tidigare idag och har klippt gräset och städat mitt rum. I fredags var jag på strömbäck för att titta på Almas konfauppvisning, blev faktiskt jättekänslosamt och jag fick värsta flaschbacks. På kvällen var jag med Emma, såg Safe Haven, jättebra film! På lördagen for vi på Almas konfirmation, och efter det åt vi tacos hemma hos henne med släkten. Efter det for vi till stugan och Emma och Selma följde med. Vi spelade kort, åt massa gott, for till skepsvik och myste i båten osv. Ikväll ska jag packa klart och troligtvis träffa lite kompisar. Imorgon på förmiddagen åker vi till stockholm! Är dock inte så taggad men det blir säkert kul. Här kommer en himla massa bilder från i helgen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0