5 juli

Sommarlooov! Känns otroligt skönt samtidigt som jag kommer sakna vissa som jag jobbat med, haha det trodde jag inte i början. I onsdags cyklade jag och Mattias ut till stuga efter att jag slutat jobbet och pappa skjutsade sedan hem mig på kvällen. På torsdagen efter jobbet for jag hem till mormor och morfar och mormor hjälpte mig att sy in en klänning och åt sedan middag där. På kvällen bakade jag kladdkaka för att bjuda mina kära arbetskamrater på idag.
Ikväll efter middagen ska jag till strömbäck och se Almas uppvisning. Haha kommer typ börja gråta när jag kommer dit. Ne men det ska bli kul! Får se om jag hittar på något mer ikväll annars ska jag sovaaa. Imorgon vid 11 ska vi på Almas konfirmation och ska försöka hinna ner på stan för att köpa ett skal till min telefon, vågar typ inte hålla i den. På kvällen ska vi ut till stugan, får se hur länge vi stannar men lär nog åka till Stockholm på tisdag i alla fall. Okej bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0