19 juli

jag får typ panik.. det är fan inte länge kvar av sommarlovet.
Komme i alla fall hem från stockholm i måndags tror jag, hade väl inte direkt the time of my life. Men stundvis var det ganska roligt. Vi var på naturhistoriska, cosmonova, gamla stan, skansen, gröna lund, gick på stan, vasamuseet och badade vid stranden på campingen osv. På vägen ner åkte vi ''tillsammans'' med alma och loke som var på väg till öland. Stannade först vid skuleberget och käkade lunch, bestämde sen att vi också skulle stanna i gävle för att äta middag tillsammans. Stackarna hade typ halva vägen kvar medans vi nästan var framme.
For till stugan typ direkt vi kommit hem och tog det bara lugnt. Kom hem igår och på kvällen var jag med Johanna, Malin och Selma. Idag är det bröllop som gäller! Ska sedan vara barnvakt till deras barn ikväll. Imorgon cyklar jag sedan ner till stugan och lär vara där typ resten av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha åh Jonas på nästsista bilden!!

2013-07-19 @ 15:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0