7 januari

happy now Ida? fina kommentarer där men din musiksmak är inte allför bra.
har knappt bloggat något de senaste två månaderna eftersom jag inte har något att skriva om så ja. har varit sjuk nu i snart en månad och jag är så less på det, orkar inte göra ett piss utan att bli helt exhausted(inte fan vet jag vad det heter på svenska) vilket betyder att jag inte tränat på flera veckor och lär inte kunna fara på träningen imorgon heller. Men dont get me wrong, allt suger inte, hade jättebra jul och nyår och jag har hunnit se klart o.c, börjat se gossip girl och är nära på att övertala mamma och pappa att jag ska få en kattunge:] På tal om oc, i dont know what to do with my life, shit så perfekt och jag ba dör. ben mckenzie är perfekt, slutet var perfekt och jag grät floder. Skolan börjar på onsdag och jag önskar jag kunde stanna i min drömvärd och glömma skolan, plugg och tidiga morgonar, jag menar, hur ska jag lyckats gå upp klockan sju när jag knappt somnat klockan 7 de senaste tre veckorna? Haha ne men heres some pics på mina julklappar.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0