2 februari

all around the world people want to be looooooved. Sitter och lyssnar på musik och ser hannah montana, fuck you all som säger att man inte kan göra flera saker samtidigt! Har bara några få avsnitt kvar, så har redan laddat hem gilmore girls:]]] Älskar att det är så chill i skolan just nu men samtidigt vet jag att allt kommer komma innan sportlovet då istället sååå.. Har inte direkt gjort något speciellt i veckan, i onsdags efter skolan var jag hos mormor och morfar och vi tittade i lite gamla fotoalbum. Igår var jag på stan, köpte present till jonas och råkade få med mig ett par skor hem också, hehe. Ikväll har vi haft kalas för Jonas, som förövrigt har ett stort jack i pannan eftersom att någon råkade drämma till honom med en spade idag på skolan, haha. Det var kaos här som vanligt, tur att jag är så snäll att jag ställer upp och håller i massa lekar! Nu somnar jag snart, gnite♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0