15 februari

helleuuu, sitter och tittar på gilmore girls just nu. var ett tag sedan jag uppdaterade nu, as usual. Haft träningsvärk hela i låren hela veckan efter ett galet träningspass på boxningen. Igår mådde jag inte alls bra, hade huvudvärk på förmiddagen, och efter lunch började jag bli yr, jätte obehagligt. For därför hem tidigare från skolan och på väg till bussen trodde jag att jag skulle svimma flera gånger, innnan jag kommit hem mådde jag illa också. La mig i sängen direkt jag kom hem, på kvällen blev det lite bättre dock. Har varit lite halvyr idag också, det har svartnat framför ögonen osv, men det brukar det alltid göra så haha. Ikväll har jag käkat på balder tillsammans med Emma, Emelie x2, Johanna och Linn. Ska se några avsnitt av gg och sen gå och lägga mig, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0