julafton

Hoppas alla har haft en lika fin jul som jag! Julafton spenderades med mormor, morfar, farmor, farfar och kusinerna på pappas sida och deras mormor. På juldagen var jag och Mattias med Alma och Loke, såg på filmer från när vi var små och spelade lite spel. Igår var vi + kusinerna på mammas sida hos mormor och morfar och åt middag. En vanlig traditionell jul med andra ord. Ikväll ska jag hänga med åtminstone Saga och Emma, får se om det blir någon fler också. På seriefronten går det bara bra! Har med sorg i hjärtat sett klart boy meets world, ser nu på teen wolf och laguna beach.

hahahah titta skräcken i hans ögon..

Sängbord, glas, skålar, vantar, bestick, svarta jeans, träningsbyxor, mobilsakgrej, presentkort, pengar och handledsvärmare.

Sminkpallette, epilator, scrubsak, tvål&bodylotion, torrshampoo, ansiktskräm + tvätt, cc cream
Mattias julklapp till mig......... örngott, block, fotoalbum, skylt(från mig själv hehe) justin pins

Fick typ allt som jag önskade mig och jag är jättenöjd! Det är så himla praktiskt att ha en blogg för då kan jag lätt hålla koll på när jag fick vad, haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du håller oss uppdaterad om dina serier haha!

2013-12-27 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0