21 april

jag vet inte vars jag ska ta vägen, im totally losing it. Två dagar, 6 timmar, 43 minuter kvar. Justin är i Sverige just nu. För första gången någonsin andas vi samma svenska luft. AAAAAAH. Dördördör.
I fredags fick jag tillbaka mitt nationella tal som jag förväntat mig ett E på, max ett D, och så får jag ett B. Hahah vaaa? Först hade jag inte tänkt göra det alls, och sen får jag ett B. Hahah. Ja men det kändes ju bra. Så länge hon inte blandade ihop mitt tal med någon annans! I helgen har jag inte gjort någonting alls, bara försökt hålla mig lugn. Typ undvikt människor för att inte freaka out. Har packat lite och städat och sådär. Idag ska jag och mamma in till stan och köpa lite grejer inför kissemissen som jag ska få den första maj. Tur att jag har någonting att trösta mig med när jag drappas av post concert depression! Seriöst. Efter 290 dagars nedräkning ska jag äntligen ÄNTLIGEN få se honom. ASDFGHJKLKJHGFDSDFGHJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0