10 april

helluu, snart är det helg ifall ni missat det!! Gjorde bort svenska nationella talet igår, värsta lättnaden efteråt. Gick väl inte som planerat, såklart. Kunde hela talet utantill men läste det mesta ändå. På kvällen hade jag träning. Var så jäkla taggad så när vi skulle körde på säcken lyckades jag mest troligtvis krossa knogen. Det var åtminstone vad eliternas sjukgymnast/akupunktörmänniska trodde. Jag kände att det började göra svinont men jag brukar alltid börja blöda så jag tänkte att det bara var det som hänt men sen var jag as blå och svullen. Så alma tyckte jag skulle visa han, och då föreslog han att jag skulle kyla handen och sedan skulle han hjälpa mig. Han gjorde värsta magin för att öka blodtillfförseln och det var fan ascoolt. Han var jättetrevlig och tyckte jag krigade hårt och hade en vass höger, haha. Men idag har det blivit ännu blåare, men svullnaden har dock gått ner så det måste ju vara bra. Vissa fingrar är lite snea också men vafan, det är ju boxning. Idag hade vi spanskaredovisning, tack och lov inte inför hela klassen. Imorgon har jag sovmorgon ändå till 20 över 10 och det känns så jäkla skönt!! Ska dock gå och lägga mig i tid ändå, känner mig fortfarande trött efter londonresan, haha vekling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0