30 september

Hola amigos! Nu är det bestämt, andra april går tåget ner till stockholm, tredje april flyger vi till London! Så grymt taggad!! Dock känns det lite tråkigt att vi kommer åka olika flyg dit, haha värsta fail, menmen. Jäävlar vad jag ska shoppa där alltså, sen madame tussauds osvosv.
Igår gjorde jag inte så mycket, pluggade, städade, var på boxercise (så fruktansvärt jobbigt det var, men sjukt roligt! kan lova att jag har en hel del träningsvärk idag..) Idag samma sak, pluggat, städat. Haha sen har jag varit ute och sprungit två gånger också, problemet är bara att mina benhinnor inte klarar av det, har så jävla ont nu.
Believe tour körde igång igår, så jävla overkligt att jag kommer se honom, 204 dagar kvar!!!!!!!!!!! Stackarn spydde på scenen också. Sen var det så jävla fint hur han tillägnade ollg till Avalanna, den grabben är helt fantastisk♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0