24 september

kassa mobilpics from the älgjakt.
Måndag igen. Det är bra att veckan går fort men helgen kan ju sakta ner lite.. I lördags följde jag med pappa på älgjakten, det var fan 3 minusgrader ute på morgonen - i september. Så sätt och frös där några timmar, sen blev det lite varmare, solen tittade till och med fram några gånger. Igår gjorde jag typ ingenting, såg 7th heaven och försökte plugga, gick inge vidare. Sen boxning på kvällen, våran tränare var bortrest så elittränaren tränade oss och jävlar vad han tog död på oss, kul var det i alla fall. Ikväll är det i alla fall tårta som gäller eftersom att Mattias fyller år! Dom kommande veckorna kommer fan bara spenderas pluggande, har 5-6 prov framöver och jag har totalt glömt bort hur man pluggar, eller ah, har nog aldrig riktigt lärt mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0