20 september

Är sjukt less på allt just nu, har väldigt mycket plugg och jag orkar fan inte göra någonting, är trött hela tiden och blaah. Men det är fredag imorgon och det känns så jälva skönt! Och det faktum att jag ska till Stockholm i april och se Justin och sedan till London i april/maj keeps me going. Är så jäävla taggad på London nu alltså!
Igårkväll pluggade jag massor, powerwalkade och fixade min karta så nu är den nästan klar! Behöver fler blå nålar för dom 40 jag köpte räckte inte till.. alldeles för många ställen jag vill fara till ju! Ikväll ska jag ut och springa och sen köra lite styrka, men först måste jag plugga..

det sitter ca 25 blå på usa och kanada... och jag fick bara plats med röda på hälften av alla ställen jag varit på i sverige, varför kunde det inte vara tvärt om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0