15 september

Äntligen helg! Igår morse var lite kaotiskt, jag vaknade kvart i 8 av att emma smsade mig - bussen har inte kommit än.. Så jag liksom flög upp ur sängen, slet på mig kläder och kleta på lite mascara sen sprang jag till busshållsplatsen, halvägs dit möter jag saga och hennes mamma och dom frågar om jag vill åka med, haha. Så tack vare dom kommer jag i tid trots att jag försov mig 45 minuter.
På kvällen for jag till hallen och tittade på innebandy, fan vad sugen man blir alltså! Skulle egentligen vilja fara ut och springa nu men eftersom att jag fortfarande är rätt så förkyld känner jag att det är smartare att vila upp mig ordentligt. Idag är jag barnvakt till jonas eftersom att mamma jobbar och pappa är på älgjakt. Hade tänkt städa mitt rum nu, förstår inte varför det ligger kläder överallt, vars kom dom ifrån liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0