28 oktober

tjeeena, igårkväll var jag med Johanna, Malin, Emma, Selma, Saga och Linnea. Jag och Emma fick lite belated present av dom, inte helt fel med ett presentkort på iksu spa!! På kvällen gick jag sedan hem lyssnandes på under the mistletoe medan det snöade, inte helt fel det heller! Satt vid datorn lite för länge för att känna mig taggad att gå upp klockan 6, men kag klarade det, Jättehärligt väder och det var  skönt att ba komma ut i skogen ett tag. Blev lite kaos dock, hoppas dom han lösa det innan det blev för mörkt. Jag och pappa var tvungen att avbryta lite tidigare eftersom att jag kvart i 5 tog bussen in till stan för att äta iddag med lite fina vänner, gick sedan på waynes och cafe station och virrade runt lite på stan. Nu ska jag se lite 7th heaven och sedan sussa. godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0