17 november

sitter nu och tittar på 7th heaven som vanligt dårå. Igår när jag kom hem från skolan gick jag och selma förbi på sävar skola. Det var typ nästan jobbigt att vara där, saknar det och den tiden så sjukt mycket. De flesta hade dock redan slutat men träffade lite gamla lärare och så. Elba var lika söt som vanligt. Saknar till och med hennes spanska lektioner! Spanska lektionerna nu för tiden får mig bara att må ännu sämre än vanligt. Funderar nästan på att sluta men antar att det lönar sig om jag härdar 1,5 år till. Igår var första dagen på typ 3 veckor som jag inte tränat så fick lite ångest idag och tränade dubbelt så mycket som jag hade tänkt, haha sen hade jag inte ätit någonting heller så höll typ på dö men ah. Ikväll är det breaking dawn part 2 som gäller tillsammans med Malin, Johanna, Emma och Emma, sjukt taggad! Dock kommer jag typ bli deprimerad när jag inser att allt är slut menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0