14 november

Onsdag idag vilket betyder att jag mot alla odds överlevde veckans tisdag. Har fått allvarliga problem med att somna, ligger och vrider och vänder mig i 3 timmar, det spelar ingen roll hur trött jag är. Ingen boxning igår eftersom Alma är sjuk så gick ut och gick någon timme. En räv följde efter mig och det var fan läskigt. Haha. Sen körde jag lite styrka och nu har jag massa träningsvär. Nu har typ halva veckan gått och idag är det rätt så chill, ser film på engelskan sen slutar vi vid 2. Imorgon slutar jag egentligen 20 i 4 men lärarna har typ någon planeringsgrejs eller nåt så slutar redan 10 i 1, inte helt fel det heller! Här har ni en låt som vi kan spela sönder tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0