12 november

asså 11/11-11 var ett år sen nu, känns helt overkligt. Fatta hur fort tiden går! Vet inte riktigt vad jag gjort senaste veckan, tränat, varit med kompisar, pluggat, tumblr - the usual. I helgen sov alma och loke hos oss, satt typ mest på chatroulette, träffade klenisen1337 och mattias dröm gick i uppfyllelse, tänk om man skulle träffa justin där liksom. Igår tittade jag på ema och tack och lov så har jag inte röstat i onödan, Justin vann tre av fyra awards, stolt som fan. Kunde sen inte somna förrän efter två eftersom jag och alma typ sov bort hela dagen så nu är jag lagomt trött. Ska snart in till stan med mamma, ska försöka tigga till mig lite saker men lär ju behöva betala allt själv:] see ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0