klassresan


hejj, hemma från en alldeles underbar resa med bästa klassen! Det har verkligen varit sjukt roligt. Hade i alla fall tänkt skriva lite om vad vi gjort och så.

I torsdags gick tåget mot götet, försökte sova på tågresan men eftersom vissa har allvarliga problem när det kommer till att vara tyst gick det knappt, haha. Var framme vid 11 typ, då åkte vi till vandrarhemmet och checkade in och så, sedan åt vi lunch, tittade runt och spelade volleyboll. Efter middagen for vi och spelade äventyrsgolf, sedan var vi typ ute och så.

I lördags for vi till liseberg, fyfan. Var så sjukt nervös och den ända karusellen jag åkt i hela mitt liv var tekopparna och pariserhjul.. Är höjdrädd från balkongen och sjukt feg. Men slutade med att jag åkte en bergochdalbana, pariserhjul, balder och atmosfear, hur jag vågade göra det vet jag inte riktigt, pariserhjulet var tråkigt, bergochdalbanan gick rätt bra, balder var ett helvete och jag började gråta efteråt.. Och atmsosfear, hah ja.. Hade så fruktansvärt mycket panik innan jag skulle åka, stod verkligen och skakade som fan, grät, och var allmänt dörädd. Men tack vare allas peppningar och kramar så satte jag mig i den där jävla stolen, det ända jag koncentrerade mig på när jag åkte upp var andningen och att hålla fast mig. Och fyfan vad obehagligt det var högst upp, men själva fallet gick så fort så man hann inte ens tänka, och känslan efteråt var grym, började gråta igen och typ skakade sönder, haha men fan vad härligt det var!  Tycker till och med att balder var läskigare:] I alla fall, på bussen hem var vi lagomt speedade, haha tycker synd om alla andra som åkte som inte var från vår klass;) Spelade lite volleyboll på kvällen sen fick vi för oss att vi skulle bada i poolen så typ jag, saga, malin, emma och ida, gjorde det, det var inte så jätte härligt direkt, seriöst typ minusgrader. Sen satt vi typ och såg på fotboll, snackade och så.

Igår åkte vi till älvsborg fästning, gick en guidad tur, och körde fångarna på fortet. Var mycket roligare än jag trodde och vädret var underbart! Sedan fick vi någon timme på stan så då stressade vi runt i alla affärer men jag hittade ingenting. Efter middagen gick tåget hem och resan var asdryg! Sov typ en timma där vid sju och var sedan uppe resten av natten, vi såg lite one tree hill och alla var dryga. När vi äntligen var hemma i umeå så var klockan 7 på morgon, så direkt jag kom hem gick jag och la mig, hade tänkt sova till 10 men ingen lyckades få upp mig förrän 5, så hur det ska gå för mig att sova ikväll vet jag inte riktigt..

Känner att det här blev ett jävligt långt inlägg så ni som orkade läsa, creds till er! Nu ska jag ta tag i packningen och städa mitt rum och så, måste även plugga lite eftersom vi fick vara lediga idag. Sen ska jag soooova. Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0