bah för att jag inte har något att göra

50 Frågor och Svar

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - absolut ingen aning, inget vanligt, men inte typ krysmynta heller..
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - finns typ inget, äter fan allt:]
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - hungerspelen eller the vow, kommer inte ihåg.
4. Har du bra självförtroende? - haha gud nej, verkligen inte.
5. Äger du en onepiece? - yes
6. Snusar eller röker du? - nope
7. Beskriv ditt drömutseende - typ allt tvärtemot hur jag ser ut nu - lång, smal, brunt tjockt långt lockigt hår, naturligt vacker osv.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Demi Lovato
9. Någon du har kysst - No one
10. Den du saknar - Idsipidsi
11. Den du senast sov över hos - Ida kanske?
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Alma
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - nej, inte alls.
14. Vad väljer du, godis eller chips? - godis
15. Hur många har du haft sex med? - tappade räkningen efter 74..
16. Skäms du över någon som du haft sex med? -
17. Har du rykten efter dig? - ingen aning
18. Din absolut sämsta egenskap? - vet inte, att jag bara allmänt suger kanske?
19. Din bästa egenskap? - -
20. En låt du är beroende av just nu - living young wild and free
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - vi väntar
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nepp
23. Kan man vara vän med sitt ex? - självklart
24. Har du kysst en kompis? - nej
25. Hur ofta dricker du alkohol? - aldrig
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - sjukt att förstöra sitt liv pga av sånt.
27. Har du provat på droger någongång? - nej
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - hade jag säkert.
29. Vad handlade din senaste dröm om? - kommer aldrig ihåg mina drömmar..
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - nejnejnej
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? -158.5... haha neej, men jag tänker inte direkt ta livet av mig för att jag är kort, om man säger så;)
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - ingen aning
33. De bästa svenska skådespelarna? - vet inte
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - twilight
35. Ditt humör för tillfället? - lite blandat, trött
36. En vacker person - du
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - beror på
38. Vem kramade du senast? - don't know, malin, johanna eller emma;)
39. Vem träffade du senast? - thibet och emil
40. Är du kär just nu? - nej
41. Någon du vill träffa - JUSTIN
42. När grät du senast? Varför? - i torsdags typ, såg sorglig film:]
43. Sminkar du dig varje dag? - typ, inte ofta jag går ut utan mascara iaf.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - mamma
45. Är du helsvensk? - tyvärr
46. Den bästa bloggen? - ingen aning
47. En artist du inte gillar - lady gaga
48. En artist du gillar - Justin ofc
49. Är du en nagelbitare? - nope
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - miljonär.. haha ne men polis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0