23 maj

Goddag! Chill dag idag, hade först slöjd i 1,5 timme, sedan engelska men vi gjorde ingenting så jag satt ba på tumblr, ingen matte och sen var jag inte med på idrotten, sedan slutade vi. Igårkväll tog det mig typ 40 minuter att få tag i mina råttor, släppte ut dom i rummet och då bet dom sönder min säng och for in bland fjädrarna, helt jävla omöjligt att få tag i dom då. Slutade med att jag blev så less så jag klippte upp ena sidan och vände sängen uppochner så till sist blev de tvungna att komma ut. Hade just tittat på the last song också så jag var jätte ledsen, det gjorde ju bara saken värre. Haha aja, har i alla fall värsta blåmärket och svullnaden på knäet från igår då jag och saga flummade så jag ramlade in i skåpen, gör sjukt ont att gå så om svullnaden inte går ner måste jag typ kolla upp det.. Nu är det Hungergames eller The lucky one och sockstickning som gäller. Men först kommer lite bilder från göteborg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0