31 mars


ja och vafan har hänt med min sömnförmåga?.. Sov sju timmar inatt, till och med mindre än vad jag sover på vardagar. Igår var underbart, som alltid tillsammans med dom, vi hade gjort en film till Linnea i födelsedagspresent, med gamla och nya videosar och bilder. När vi satt där tillsammans alla sju och såg den satt seriöst alla och grät och man inser verkligen hur underbart det är att vi hittat varandra! Vi hade även pratat med William Spetz som gjorde en liten grattis video till henne, sjukt roligt. Selma skrev också ett litet brev till henne som hon gömde under täcket och som Linnea såg när hon skulle gå och lägga sig. Tror det betydde jätte mycket för henne:) Nu ska jag lägga mig och se på one tree hill, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0