3 mars

Godmorgon! Lov nu då, inte riktigt insett det. Ida sitter på bussen till Umeå nu, hon beskriver hur snygg killen är som sitter bredvid henne och jag försöker övertala henne att ''råka'' somna på hans axel;) Tar bussen kvart över två för att möta upp henne på stan. Ikväll blir det bara att vara hemma och slappa, som vanligt vill säga, för vi är båda helt döda. Och eftersom hon kommer nu så lär uppdateringen vara väldigt dålig.
Igår var super. Först åt jag middag med mina fina tjejor. Sedan åkte vi och bowlade med Emil, Otto, Anton, Thibet och Viktor. Höll dock typ på somna där på slutet men det kanske inte är så konstigt efter mindre än 4 timmars sömn. Nu ska jag göra lunch, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0