17 juni


täfteå promenaden i onsdags
Har ännu inte insett att det är sommarlov, går bara och väntar på att helgen ska ta slut och skolan börja. Aja, i alla fall i torsdags typ(redan tappat bort dagarna) så gjorde jag ingenting, sover typ till 2 på dagarna, måste vända tillbaka dygnet. I fredags planerade vi Selmas birthday present och chillade i solen, sedan på kvällen for jag först bort till några och åt middag, emma och alma var också där, mucho najso, vid 8 såg vi (vi innebär typ alltid johanna, malin, emma, selma, linnea och saga ba så ni vet) emil och anton EM och åt mästerverkiga tårtor. Igårkväll var det middag hos Selma som gällde, that was mucho najso too, planerade lite vad vi ska göra i sommmar och så. När jag kom hem såg jag lite one tree hill, vilket gjorde att jag somnade vid 5.... och jag som försöker vända tillbaka dygnet. HAHA what a joke. Händer inte så mycket idag, ska planera morgondagen då vi ska paddla och picknicka, muuucho najso! Saknar Elba♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0