28 juni

hola amigos! Today såå har jag målat staketet medans jag tittat på one tree hill, haha. Kan verkligen inte släppa det nu alltså, tittar typ på 8 avsnitt per dag:] Oj.. fem timmar per dag, det är pinsamt. Är depprimerad för att jag snart är inne på sista säsongen, när jag sett sista avsnittet kommer mitt liv vara över.. Aja iaf, måla staket måste vara det absolut drygaste som finns, tog över en timma att bara måla ett, har åtta kvar.. Hade jag inte fått hundra spänn för varje staket hade jag aldrig gjort det, det är ett som är säkert!
De närmaste dagarna ska jag dygna med morefältarna och mattias, haha vi ska tävla om vem som kan vara upp flest dygn, jag kommer vinna, såklart. Hade även tänkt att vi skulle kunna bocka av lite grejer på min bucket list så we'll seeeee. Nu ska jag äta♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0