26 juni

Usch det känns som att halva sommarlovet redan gått men samtidigt kan jag inte riktigt inse att det ens är sommarlov. Gårdagen spenderades tillsammans med emma, gick först på stan, köpte två linnen, en tshirt, strumpbyxor, två bikiniöverdelar och svarta jeans. På kvällen chillade vi hemma hos mig, satt på omegle och chatroulette haha. Sov bort hela dagen idag som vanligt, sedan har jag sett oth, bakat och tränat. Efter middagen for jag till alma, vi for på kiosken med mattias och loke och köpte mjukglass. Sedan tävlade vi om vem som kunde dricka mest vatten utan att spy.. Loke banga efter tre glas, mattias banga efter fyra och alma efter fem, jag drack elva... Frågan är ju varför? Nu mår jag förjävligt och håller på kissa på mig varannan minut, USCH. Imorgon ska jag gå upp redan halv 11 och ta tag i mitt liv! Önska mig lycka till, det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0